شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
نمایش موزیکال «نیم وجبی» به کارگردانی «علیرضا دهقانی» در سالن تئاتر فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

اجرای «نیم وجبی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس؛ نمایش موزیکال «نیم وجبی»، کاری از گروه هنری خنیا، به نویسندگی رکسانه عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی، یازدهم تا پایان مرداد 1402، از ساعت 17 روزهای دوشنبه تا جمعه، در سالن تئاتر کودک فرهنگسرای فردوس به روی صحنه برده خواهد شد.

به گفتۀ بابک ربوخه، معاون آفرینش فرهنگسرای فردوس، نمایش موزیکال «نیم وجبی» را که با هدف ایجاد فضای مفرّح، همراه با ارائۀ آموزه‌های اخلاقی به آنان با رویکرد نمایشهای ایرانی اجرا خواهد شد، کودکان چهار سال به بالا به همراه والدین خود می‌توانند تماشاگر باشند.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی رکسانه عبقری، قصۀ گلابتون، دختری ریزه و میزه و باهوش است که همۀ آبادی او را دوست دارند و نیم وجبی صدایش می‌زنند. روزی عمو جارچی خبر می‌آورد که دیوی به آبادی آمده است. گلابتون نیم وجبی با یک کرنا، یک قناری و یک تخم مرغ، به قلعه دیو می‌رود تا با او زورآزمایی کند؛ در حالی که خاتون و عمو جارچی شاد و شنگول هم پنهانی او را همراهی می‌کنند. گلابتون نیم وجبی با استفاده از عقل و هوش خود، دیو را فراری می‌دهد و همه شاد و خرم جشن می‌گیرند و به آبادی برمی‌گردند.

ماندانا عبقری، فریبا خلیلی، الهه گلستانی و محمدرضا لطفی، بازیگران نیم وجبی را تشکیل می‌دهند. دیگر عوامل نمایش موزیکال نیم وجبی عبارتند از: رکسانه عبقری(طراح لباس)، دانیال استاد عبدالحمید(میکس و مسترینگ موسیقی) و بهار حسین‌زادگان(مدیر صحنه).

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعۀ حضوری به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال به نشانی https://tiw.al/w7py اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09333472700 و 44081039 تماس بگیرند.

نظر شما