شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۳۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
همزمان با روز خبرنگار، کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» با حضور اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.
کتاب جستارهای بنیادین در روابط عمومی رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز خبرنگار، آیین رونمایی از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» نگاهی متفاوت به مقوله مهم روابط عمومی داشته و ابعاد مختلف این حوزه را براساس نظر کارشناسان و افراد باتجربه مورد بررسی قرار داده است.
 بیتا شاه منصوری، سیدعلیرضا بهشتی و مهدی مومنی نورآبادی نویسندگان این کتاب هستند.
در این مراسم موضوع روابط عمومی از دریچه رسانه و کارکردهای آن مورد بررسی قرار گرفته و موضوع روابط عمومی مدرن به عنوان شاخه ای جدید از این عرصه معرفی و بررسی می‌شود.
در مراسم رونمایی از این کتاب، اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور، نویسندگان اثر و جمعی از فعالان حوزه کتاب حضور دارند. همچنین با حضور تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های کشور قرار است مراسم تقدیر از آنان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار برگزار شود. علیرضا رحیم بصیری نیز اجرای این مراسم را برعهده دارد.
براساس این گزارش، مراسم رونمایی از کتاب جستارهای بنیادین در روابط عمومی و افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد روز چهارشنبه 18 مرداد ماه از ساعت 17 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
نظر شما