شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۷۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
خانه‌موزه شهید مطهری ویژه‌برنامه «روضه عقل و عشق» را شنبه ۲۱ مردادماه با حضور هنرمندان، شاعران و نویسندگان برگزار می‌کند.
«روضه عقل و عشق»؛ اقامه عزای حسینی در خانه‌موزه شهید مطهریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع)، ویژه‌برنامه «روضه عقل و عشق» شنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ در خانه‌موزه شهید مطهری از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این برنامه که با حضور هنرمندان، شاعران و نویسندگان برگزار می‌شود، برنامه‌هایی مانند قرائت قرآن، سخنرانی، شعرخوانی، ذکر مصیبت و مداحی و پخش کلیپ‌هایی از سخنرانی و روضه‌خوانی استاد شهید مطهری پیش‌بینی شده است.

خانه‌موزه شهید مطهری ویژه‌برنامه «روضه عقل و عشق» را با همکاری شهرداری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

برای حضور در این برنامه می‌توانید به خانه‌موزه شهید مطهری واقع در خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز (دولت)، جنب حسینیه یزدی‌ها، نبش بن‌بست صدرا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۳۱۵۸۲ تماس بگیرید.

نظر شما