پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
همزمان با روز خبرنگار کتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان فرهنگ سرای رسانه افتتاح می شود.
افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوانان درفرهنگ سرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی شکیبایی رییس فرهنگ سرای رسانه از افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در فرهنگسرای رسانه خبر داد و گفت:‌ این کتابخانه با هدف توجه ویژه به رده سنی کودک و نوجوان و تشویق آنان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای رسانه افتتاح می‌شود. 
وی اضافه کرد: کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه با دارا بودن منابع غنی و کتاب‌های تخصصی در موضوع رسانه در بخش‌های مختلف امانات، سالن مطالعه کودک و نوجوان و بخش مرجع فعالیت دارد. هم‌اکنون با راه‌اندازی بخش تخصصی ویژه کودک و نوجوان در این کتابخانه، این مکان برای رده‌سنی مذکور نیز قابل استفاده خواهد بود. این کتابخانه که از سال 1388 فعالیت دارد، دارای منابع متعددی در حوزه سواد رسانه‌ای، رسانه‌های جمعی، علوم ارتباطات، روابط عمومی و ... است. 
او درباره منابع موجود در این کتابخانه گفت: به همت فرهنگسرای رسانه و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نزدیک به 1000 جلد کتاب جدید در حوزه‌های مرتبط با کودک و نوجوان به کتابخانه اضافه شده است. فضایی بالغ بر 50 متر نیز به این بخش اختصاص داده شده تا میزبان کودکان و نوجوانان باشد. 
رییس فرهنگ سرای رسانه تاکید کرد: این کتابخانه ظرفیت پذیرایی از 40 کودک و نوجوان را دارد و کتاب‌های مربوط به کودک و نوجوان را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد. 
شکیبایی درباره راه‌اندازی این کتابخانه گفت: آیین افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود. در این مراسم جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه حضور خواهند داشت و در حضور آنان این اتفاق مبارک رقم خواهد خورد. 
براساس این گزارش این مراسم روز چهارشنبه 18 مردادماه برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/
نظر شما