شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
مجتمع فرهنگی هنری نور، همزمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام و به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، برنامۀ «گلزار شکوفه‌ها» را برگزار می‌کند.

نمایشگاه و بازارچه فرهنگی هنری «گلزار شکوفه‌ها» به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچکبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ مجتمع فرهنگی هنری نور، همزمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام و به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، با همکاری و مشارکت دبستان دخترانۀ گلزار، برنامۀ «گلزار شکوفه‌ها» را عصر روز شنبه، 21 مرداد 1402 برگزار می‌کند.

به گفته فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، در این برنامه که به منظور حمایت و ترویج فرهنگ کارآفرینی و با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود، کارآفرینان فعال در دبستان غیر دولتی دخترانه گلزار با برپایی ایستگاههای مختلف فرهنگی، هنری، به ارائه و معرفی فعالیت و آثار خود می‌پردازند.

در برنامۀ «گلزار شکوفه‌ها» به مناسبت شهادت امام سجاد علیه‌السلام، فعالیتهای متنوعی در ایستگاههای فرهنگی هنری ویژۀ کودکان و نوجوانان، از جمله: نمایشگاه کتاب، نگارش دل‌نوشته، نقاشی کودکان، ایستگاه پذیرایی صلواتی و ... در نظر گرفته شده است.

همچنین به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک و با هدف حمایت و ترویج فرهنگ کارآفرینی، در غرفه‌های کارآفرینی این برنامه، تولیدات عفاف و حجاب، نوشت‌افزار و هنرهای دستی و زینتی ارائه شده است.

این برنامه روز شنبه، 21 مرداد از ساعت 17 میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی جنت‌آباد جنوبی، خیابان لاله غربی، روبه‌روی پارکینگ مرکز خرید سمرقند، پلاک 10، دبستان غیر دولتی دخترانه گلزار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما