جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» به کارگردانی قربان نجفی یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «فصل ماهی سفید» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «فصل ماهی سفید» ساخته قربان نجفی یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور قربان نجفی (نویسنده و کارگردان)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم قصه یک خانواده ایرانی را روایت می‌کند که درگیر مشکلات بسیاری است و برای حل این مشکلات از روش‌هایی استفاده می‌کند که سرانجام مشخصی ندارد.

محمدرضا فروتن، لادن مستوفی، میلاد کی‌مرام، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، بهزاد خداویسی، ژاله علو، المیرا دهقانی و رها خدایاری گروه بازیگران «فصل ماهی سفید» را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای خرید بلیت و رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

نظر شما