شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی که توسط بیتا شاه منصوری، سیدعلیرضا بهشتی و مهدی مومنی نورآبادی نوشته شده است، در فرهنگسرای رسانه رونمایی شد.
کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» رونمایی شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» عصر روز گذشته ۱۸ سیدغلامرضا کاظمی دینان از چهره‌های باسابقه در عرصه روابط عمومی طی سخنانی درباره اهمیت رسانه و خبرنگاری و ارتباط آن با واحد روابط عمومی صحبت کرد. به گفته وی، ارتباط رسانه و روابط عمومی رابطه‌ای حرفه‌ای و بنیادین است که مکمل همدیگر هستند. مردادماه با حضور اساتید حوزه روابط عمومی همچون؛ سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، بیتا شاه‌منصوریف مریم رونقی و ... برگزار شد.


در پایان این مراسم، خبرنگاران حاضر در جلسه از کتاب «جستارهای بنیادین در روابط عمومی» رونمایی کردند. این کتاب توسط بیتا شاه منصوری، سیدعلیرضا بهشتی و مهدی مومنی نورآبادی نوشته شده و نگاهی متفاوت و بنیادین به مفاهیم اصلی در حوزه روابط عمومی به ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها و نهادها دارد.
تقدیر از جلال خوش‌چهره خبرنگار پیشکسوت و از چهره‌های باسابقه رسانه و از همکاران شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزار شریف افغانستان نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود. وی در بخشی از این مراسم به بیان خاطره ای از روز شهادت شهید صارمی پرداخت.
مهدی شکیبایی، رییس فرهنگسرای رسانه در این مراسم سخنرانی کرد و ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه گفت: بسیار خوشحالم که در محفلی با حضور خبرنگاران هستم. روز خبرنگار را که مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی است همه ساله گرامی می‌دارم و به یاد همه کسانی هستیم که در عرصه رسانه و ارتباطات زحمت کشیده‌اند. شهید صارمی برای خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی یک نشانه، شاخص و راه محسوب می‌شود.

همچنین در این مراسم از از ۷ خبرنگار شاغل در رسانه‌های کشور همچون الهام عبادتی از خبرگزاری کتاب، فاطمه بختیاری از خبرگزاری ایکنا، عزتی از خبرگزاری تسنیم، منصوریان از خبرگزاری دفاع مقدس، یوسفی از خبرگزاری سیاست روز، وفایی از خبرگزاری مهر و رشیدی مهرآبادی از خبرگزاری مشرق و سیدعماد حسینی خبرنگار حوزه مقاومت اسلامی با حضور اساتید علم ارتباطات و روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.
 
نظر شما