شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۳۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
اسکیت سواران فرهنگسرای خاوران در مسابقات فری استایل تهران که از تاریخ 13 مردادماه در باشگاه انقلاب برگزار شد موفق به کسب مقام قهرمانی و دومی این دوره از مسابقات شدند.

تیم اسکیت سواران فرهنگسرای خاوران در مسابقات به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، اسکیت سواران فرهنگسرای خاوران در مسابقات فری استایل تهران که از تاریخ 13 مردادماه در باشگاه انقلاب برگزار شد موفق به کسب مقام قهرمانی و دومی این دوره از مسابقات شدند. مربیگری تیم اسکیت فرهنگسرای خاوران را وحید تقوایی از مربیان نام آشنای کشور برعهده دارد.

در این دوره از مسابقات، پارمیس دولت آبادی موفق به کسب رتبه اول در رده سنی 15 تا 19 سال، رسا کشاورزی نفر دوم در رده سنی 12 تا 15 سال، امیرمحمد طبرسی نفر اول در رده سنی بالای 19 سال و معین شایان نفر دوم در سنی بالای 19 شدند

رشته اسکیت فری استایل یکی از شاخه های اسکیت است که به شش زیر شاخه تقسیم می شود که "بتل" یکی از این زیر شاخه هاست. در این شاخه بازیکنان به گروه های 3 یا 4 نفره تقسیم می شوند و 2 تا 3 راند سی ثانیه ای به اجرای حرکات بین موانع می پردازند. در این رشته بازیکنان باید سعی کنند مهارت خود را روی هر کدام از خانواده های حرکتی و تک حرکت به نمایش بگذارند و سپس داوران با توجه به مهارت هر کدام از بازیکنان به آنها رتبه ای در گروه می دهد،بعد از آن نفرات برتر اول و دوم به دور بعد راه می یابند.

نظر شما