جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۳۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
دوره های یاد گیری زبان انگلیسی از طریق فیلم باعنوان«سینما تک» در مدرسه تابستانی فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود.
دوره آموزش« سینما تک» درفرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنز، بصری بودن فیلم، زبان آموز را قادر می سازد که با تفسیر فیلم در چارچوب تصویر درک بهتری از کلمات و مکالمات روزمره داشته باشد و به تبع آن یکی از روش های مناسب تقویت و یاد گیری زبان انگلیسی  است .
بدین منظور فرهنگسرای عطار نیشابوری با به کارگیری اساتید مجرب در حوزه زبان انگلیسی از جمله استاد جواد ابره دری دوره های آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم«سینما تک » را روز های شنبه و چهارشنبه ساعت 15 تا 17 برگزار می کند.
 در این دوره از آموزش "سینما تک " ابتدا زبان آموز به همراه مدرس فیلم را به زبان انگلیسی مشاهد می‌کنند، عبارت های مهم یادداشت برداری می‌شود، و نکات و ساختارهای مهم گرامری مربوط به هر فیلم آموخته می‌شود. سپس برای هر فیلم یک خلاصه تهیه می‌شود و زبان آموزان باید خلاصه هر فیلم را به صورت شفاهی در کلاس بیان کنند. این روش آموزشی توانایی درک کلمات و مکالمات روزمره ،  افزایش مهارت دیداری و گفتاری و تسلط بر اصطلاحات رایج و کلمات کاربردی را بالا می برد.
علاقمندان برای ثبت نام  در این کلاس ها  می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با شماره 55716776 تماس حاصل نمایند.
نظر شما