پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
نمایشگاه گروهی نقاشی «ملاقات با سورا» برگزار می‌شود
نمایشگاه گروهی نقاشی «ملاقات با سورا» با نمایشگاه گردانی هانیه حاجی اسماعیلی در نگارخانه فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
18 اثر با تکنیک اکرلیکبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی «ملاقات با سورا» با نمایش جدیدترین آثار از هنرمندان جوان کشور در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود. در این رویداد، نمایشگاهی از آثار مبانی رنگ دانشجویان ترم 2 رشته طراحی پارچه و لباس دانشگاه پارس برپا شده است. در نمایشگاه گروهی ملاقات با سورا که زیرنظر هانیه حاجی اسماعیلی و با نمایشگاه‌گردانی او برگزار می‌شود، تعداد 18 اثر که با تکنیک اکرلیک و گواش خلق شده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود. 

هانیه حاجی اسماعیلی، کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه تهران است که سابقه برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی را در کارنامه دارد. وی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه نقاشی نیز  هست و نمایشگاه‌گردانی رویدادهایی با همین موضوع را برعهده داشته است. از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه که آثارشان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد می‌توان به فاطمه ابراهیمی، خزان ابصاری، سما اسدی، سارا بابایی، حنانه بختیاری، نگار پریز، تینا پورمحمد، مرسده جعفری، بیتا حسینیان، سیده آرزو حسینی، نفیسه خاکبازان، روژان رجبی، مبینا رمضانی جاوید، مارال ساری اصلانی، تینا صفری، مائده صمدی جانباز، مهدیس عسگری حصوری، زهرا فلاحی و راضیه ناصری اشاره کرد. 

براساس این گزارش، نمایشگاه «ملاقات با سورا» روز شنبه 28 مردادماه در فرهنگسرای نهج البلاغه آغاز به کار کرده و تا 2 شهریورماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند همه روزه از ساعت 10 الی 18 به این مرکز فرهنگی هنری مراجعه کنند.
نظر شما