پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
خانه فرهنگ میثاق برای فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب، کودکان را «زیر چتر قصه» می‌برد.

آشنایی با فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، زیر چتر قصهبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ خانه فرهنگ میثاق با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، کارگاه جذّاب و مفرّح «زیر چتر قصه» را روز سه‌شنبه، 24 مرداد 1402 برگزار خواهد کرد.

به گفته مریم میرزاخان، رئیس خانه‌فرهنگ میثاق، در این برنامه که با محوریت قصه‌گویی و در کتابخانه میثاق با هدایت کارشناسان حوزۀ کتاب، زهرا نوری و شادی مرندی برگزار می‌شود، ضمن خوانش کتاب «چرا من باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنم»، نکات محیط زیستی و مرتبط با فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، همراه با بازی آموزش داده می‌شود.

کتاب «چرا من باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنم»، نوشتۀ جین گرین و ترجمۀ محمدرضا هراتی است که برای گروه سنی کودک توسط انتشارات به‌تدبیر منتشر شده است. این کتاب با داستانی ساده و تصاویری جذّاب، اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب را نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا کودکان به مسائل سادۀ محيط زيست فکر کنند و دريابند چگونه بايد از آن حفاظت کنند.

«زیر چتر قصه» عنوان برنامه‌ای ویژۀ کودکان است که با هدف آموزش مهارتهای اجتماعی و فردی و تقویت قوۀ خلاقیت کودکان، با بهره‌گیری از ابزار هنر و تکنیکهای خلاقیت، روزهای سه‌شنبه، از ساعت 17 در کتابخانۀ میثاق برگزار می‌شود.

والدین علاقه‌مند می‌توانند برای حضور کودکان خود در این برنامه، به کتابخانه میثاق، واقع در: بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه‌فرهنگ میثاق مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44082461 تماس بگیرید.

نظر شما