پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۹۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
فیلم بلند داستانی «نذر معصومه»، به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا خودرس صدقی با حضور عوامل فیلم در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خاتم(ص) به نمایش در می‌آید.

اکران فیلم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این فیلم مذهبی، داستان دختری به نام «معصومه» را روایت می‌کند که می‌کوشد به وصیت پدرعمل کند و همچنین در تلاش است تا به آرزوی دیرین مادرش، زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) جامه عمل بپوشاند و در همین حین، با مشکلاتی مواجه می‌شود.

در این برنامه پس از نمایش، با حضورعوامل فیلم و کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، نشست نقد و بررسی و گفتگو درباره موضوع اثر برگزار خواهد شد.

فیلنامه نویس و تهیه کننده «نذر معصومه» حمیدرضا خودرس صدقی، بازنویس نهایی فیلمنامه الهام سادات حسینی، کارگردان حمیدرضا خودرس صدقی و بهمن مقدومی و تدوینگررضا یاری است.

برخی از بازیگران فیلم نیز عبارتند از: هدایت الله سجادی، هما خاکپاش، ناهید معظمی ، فاطمه مهدویان، محمود مهدویان، فاطمه روشنی و حسین زینعلی.

فیلم «نذر معصومه» چهارشنبه 25 مرداد ساعت 17 در سالن آمفی تئاتر خاتم(ص) به نشانی شهرک ولیعصر(عج) انتهای خیابان حیدری - خیابان پژاند - بوستان لواسانی - فرهنگسرای خاتم (ص) اکران می‌شود و علاقمندان می توانند با شماره‌های 66214427- 66207081 تماس بگیرند.

نظر شما