پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
امیر حسین سمیعی، معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درگذشت محمدعلی اسماعیلی متین را به خانواده ایشان و جامعه هنری به خصوص هنرمندان پیشکسوت تسلیت گفت.
پیام تسلیت معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درگذشت محمدعلی اسماعیلی متین نوازنده مطرح تمبک و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،در پی درگذشت محمدعلی اسماعیلی متین نوازنده مطرح تمبک و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت ، امیر حسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درگذشت این عضوگرانمایه  جامعه موسیقی را به خانواده ایشان و جامعه هنری به خصوص هنرمندان پیشکسوت تسلیت گفت.
متن پیامی تسلیت وی به شرح زیر است:
 استاد با فضلیت و هنرمند بلندآوازه در عرصه موسیقی "استاد محمد علی اسماعیلی متین" دیده بر جهان فروبست و انبوه مشتاقان خود را سوگوار نمود.
در گنجینه هنر ایران، بخش قابل توجهی از اصالت و هویت موسیقی این سرزمین برگرفته از حضور اساتید صاحب نامی است که با روح  و جان خود، اخلاق و ادب و هنر را به هم آمیختند و عمر گران بهای خود را برای اعتلای موسیقی ایران زمین صرف کرده اند. در این رهگذر استاد "محمد علی اسماعیلی متین" یکی از چهره‌های ماندگار و بی بدیل بودند که نوای ضرباهنگ سرانگشتان ایشان با ساز اخلاق و معنویت عجین بود.
درگذشت تاثرانگیز هنرمند نامدار و ارزشمند "جناب آقای محمد علی اسماعیلی متین" را که در عرصه موسیقی و اخلاق شهره روزگار بودند؛ باعث تاسف و اندوه گردید. این مصیبت را به همه اصحاب فرهنگ و هنر و به خاندان محترم آن مرحوم تسلیت گفته و آمرزش و رحمت الهی و شادی روان بلند ایشان را از خداوند منان مسئلت داریم.

نظر شما