شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۹۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
فیلم سینمایی «نگهبان شب» یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «نگهبان شب» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «نگهبان شب» ساخته رضا میرکریمی یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور رضا میرکریمی (نویسنده و کارگردان)، تورج الوند (بازیگر)، لاله مرزبان (بازیگر) و کورش جاهد (کارشناس مجری) نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم ماجرای کارگری روستایی به نام رسول است که برای امرار معاش چاره‌ای جز کنار خیابان ایستادن و یافتن کار روزمزد در خیابان‌های شهر ندارد. تورج الوند، لاله مرزبان، علی‌اکبر اصانلو، محسن کیایی، ویشکا آسایش و... بازیگران اصلی «نگهبان شب» هستند.

این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل مرد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای خرید بلیت و رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما