شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
نخستین نمایشگاه انفرادی عکس فهیمه علی بیگی، عکاس حوزۀ تئاتر، در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

«روایت یک عکاس» در نمایشگاه عکس نگارخانه نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نخستین نمایشگاه انفرادی عکس فهیمه علی بیگی با عنوان «روایت یک عکاس»، از 28 مرداد تا 7 شهریور 1402 از ساعت 9 تا 18 در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار خواهد شد.

به گفتۀ فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، نمایشگاه عکس «روایت یک عکاس»، شامل عکس‌های برگزیدۀ فهیمه علی بیگی از تجربۀ عکاسی در حوزۀ تئاتر و نمایش است. این نمایشگاه جذاب و دیدنی، روز شنبه، 28 مرداد، با حضور هنرمندان نوجوان و خانواده‌هایشان افتتاح خواهد شد و تا هفتم شهریور از ساعت 9 تا 18، میزبان علاقه‌مندان به حوزۀ عکاسی و تئاتر است.

فهیمه علی بیگی از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران و مسئول کانون عکس تئاتر شهر ری است و از سال ۱۳۹۷ در ژانرهای مختلفی مثل تئاتر، طبیعت و مستند اجتماعی فعالیت داشته است و تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی شرکت داشته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه، می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما