شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
نشان آزادی ملت ایران به فرزاد بادپا خادم فداکار حرم مطهر شاهچراغ در برج آزادی؛مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی اعطا شد.
اعطای نشان آزادی ملت ایران به قهرمان شاهچراغ + فیلمبه‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرزاد بادپا با حضور در برج آزادی ضمن بازدید از این مجموعه مورد تقدیر قرارگرفت و نشان آزادی ملت ایران توسط دکترسید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به وی اهدا شد.

در این مراسم که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران، مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی و فرزاد هوشیارپارسیان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، فرزاد بادپا به شرح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)پرداخت و بیان کرد که هر فرد ایرانی، هر مسلمان شیعه که این صحنه را می دید این اقدام را انجام می داد و من نیز فقط خادم اهل بیت هستم و این توفیقی بود که خود حضرت احمد بن موسی علیه السلام به من داد و من را بیمه کرد.

در حاشیه این مراسم از نمایشگاه تولیدات رسانه ای بسیج در خصوص حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز بازدید  و از زحمات هنرمندان جوان به خاطر توجه به این موضوع تشکر کرد.

لازم به‌ ذکر است نشان آزادی از نشان‌های افتخار در ایران است. براساس ماده 4 آیین‌نامه اعطای نشان‌های دولتی، نشان «آزادی» به اشخاصی اعطا می‌شود که دارای یکی از نشان‌های درجه یک عمومی یا تخصصی باشند و همچنان در جهت به ثمر رساندن اهداف مقدس نظام اسلامی ابراز شایستگی می‌کنند.

این نشان جزو نشان‌های عالی افتخار است. نشان آزادی تنها دارای یک درجه می‌باشد و در هر دوره ریاست جمهوری حداکثر 8 عدد از آن اعطا می‌شود
نظر شما