جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۰۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
همایش«ریاضی» ویژه کودکان 4 تا 12 سال روز چهارشنبه یکم شهریور ساعت 16 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

همایش «ریاضی» استاد نیکوفکر در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ محسن حسینی معروف به استاد نیکوفکر مدرس این همایش با بهره گیری از شیوه، ابتکارهای جدید برای درک بهتر سعی در جذب دانش آموزان به ریاضی است.

نیکوفکر مخترع و کارآفرین برتر و مربی کودکان برگزیده چندین جشنواره ملی با سال ها پژوهش، تجربه و ... را در کارنامه کاری خود دارد وی روش آموزشی جدیدش را حدود ۲ دهه پیش با نام «آموزش و پرورش غیررسمی کارآفرینانه» به عنوان یک اختراع به ثبت ملی رسانده هدف او در آموزش‌های مبتکرانه‌اش، پرورش کودکان و نوجوانانی است که علاوه بر یادگیری مفاهیم علمی از کتاب‌های درسی‌شان با چاشنی خلاقیت، به ثبت اختراع و البته کارآفرینی و درآمدزایی در آینده برسند همچنین مهمترین رکن روش‌های آموزشی او ترکیب بازی و سرگرمی با مطالب علمی است.

گفتنی است؛ ورود علاقه مندان به این برنامه آزاد و رایگان است و مخاطبان برای رزرو حضور می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 88712839 اعلام نمایند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم بوستان شفق واقع است. مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88712839 تماس بگیرند.

نظر شما