شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۰۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
خانه فرهنگ مهرآباد کارگاه آموزشی بازیگری و نمایشنامه نویسی را با حضور استاد فرهاد تجویدی روزهای پنج شنبه از ساعت 14 تا 16 برگزار می کند.

کارگاه بازیگری و نمایشنامه نویسی در خانه فرهنگ مهرآبادبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه فرهنگ مهرآباد با هدف آموزش هنرجویان نوجوان و جوان در زمینه های مختلف هنرهای نمایشی،کارگاه آموزشی بازیگری و نمایشنامه نویسی را با حضور مدرس تئاتر برگزار می کند. 

100 تمرین بازیگری مخصوص سنین 6 الی 18سال و کلاس های تخصصی بازیگری «دوربین و تئاتر» مخصوص 18سال به بالا به روش و اصول تمرینات معتبرترین اساتید بازیگری جهان زیر نظر فرهاد تجویدی برگزارخواهد شد.

فرهاد تجویدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «آشپزباشی و قبله عالم»، فیلم سینمایی «پاکباخته» ، سریال تلویزیونی «بلیطهای لعنتی» " از نفس افتاده " و " گل من گلی " به عنوان بازیگر حضور داشته است.شناخت بدن، حرکت و فرم، پرورش صدا، تقویت و شناخت احساسات، درک فضا، تمرین و کار در گروه، بیان بدنی و پرورش تخیل برخی سرفصل‌های آموزشی این کارگاه خواهد بود.علاقه‌مندان به بازیگری برای نام‌نویسی در این کارگاه می توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66620163 تماس بگیرند.

نظر شما