شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۴۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان «سودای حروف» جمعه سوم شهریور ماه در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا ۱۲ شهریورماه پذیرای هنردوستان خواهد بود.
نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان «سودای حروف» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان «سودای حروف» جمعه سوم شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر نقاشیخط از هنرمندان سراسر کشور و هنرجویان استادانی چون روح‌الله دلخانی و مهدی فریمانی به نمایش در می‌آید و گلنار مناجاتی و ارغوان مناجاتی نمایشگاه گردانان این نمایشگاه خواهند بود.

زیبا امینی، شیرین بهارلوئی، رعنا بهرامی، نوشین جمشیدی، فرناز حیدرنیا، یسری حویزاوی، پریسا خجسته‌یار، پونه دیزجیان، نگین راست‌کردار، نفیسه رجبیان، مژگان رضاپور، مریم صافی، محمدرضا صفائیان، میترا طاهری قزوینی، بنفشه عزیزآبادی، پریا علی‌محمدی، آزیتا کازرانی، نازیلا کاکیا، حسنا کریمی‌زاده، شیرین محمودی، فاطمه مجیدی، ارغوان مناجاتی، زهرا میرایی آشتیانی، سپیده میرزایی‌فرد و فریبا نژادانصار هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه نقاشیخط «سودای حروف» به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا ۱۲ شهریور ماه فرصت دارند هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.

نظر شما