جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
فرهنگسرای فردوس کارگاه آشنایی با سندروم «آشیانه خالی» را برای اعضای خانواده به ویژه والدین برگزار می‌کند.

آشنایی با سندروم «آشیانه خالی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نشست آشنایی با سندروم «آشیانه خالی» ، ساعت 10.30 روز دوشنبه ، ششم شهریور 1402 برگزار خواهد شد.

به نقل از زهرا مقدم، مسئول کانونهای فرهنگسرای فردوس، در ادامۀ نشستهای تخصصی کانون بانوان، گردهمایی اخیر این کانون با عنوان «آشیانه خالی»، با حضور دکتر مهسا حاجی حسینی، به صورت کارگاهی به پردازش پیامدهای تنهایی والدین بعد از ازدواج فرزندان خواهد پرداخت.

دکتر حاجی حسینی در این نشست، به منظور آشنایی مخاطبان با سندروم «آشیانه خالی»، به بیان دلایل و علائم بروز آن می‌پردازد و راهکارهای پیشگیری از سندروم آشیانه خالی را معرفی می‌کند.

اگر فرزند شما بزرگ شده است و می‌خواهد خانه را ترک کند یا اینکه قبلاً از خانه نقل مکان کرده، ممکن است احساسات متفاوتی را تجربه کنید. شما با آگاهی از اینکه چرا سندرم آشیانه خالی اتفاق می‌افتد و چه کاری می‌توانید در مورد آن انجام دهید، می‌توانید امیدوار باشید که این بازۀ زمانی را بهتر گذرانده و روان سالم‌تری داشته باشید.


علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 72-44002269 تماس بگیرید.

نظر شما