پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
بیش از ۳۴ موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین به همت فرهنگسرای امید برپا می شود.

استقرار 34 موکب منطقه 13 در مسير پياده روي اربعينبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، به مناسبت ایام اربعین حسینی، امسال نیز مانند سال گذشته در نظر گرفته شده است تا جاماندگان از زیارت امام حسین(ع)، پای پیاده در مسیری مشابه قدم بگذارند و لحظاتی دل خود را رهسپار وادی عشق، یعنی کربلای معلی کنند.

امسال نیز ۳۴ موکب در مسیر حدفاصل میدان شهدا تا میدان خراسان برپا شده است و خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند که توسط گروه‌های مختلف از جمله هیئات، کانون های منطقه، گروه جهادی ابراهیم هادی وبرپا شده‌اند.

یکی از همین موکب‌ها به پردیس دخترانه نوجوانی اختصاص دارد که با حال و هوایی دخترانه و فضایی متناسب با دختران، عزاداران حسینی را میهمان احسان اهل بیت علیهم السلام می کنند.

خدمات پزشکی از جمله اندازه‌گیری فشار خون و قند در قسمت اعظمی از موکب‌ها برقرار است و هر کدام از این موکب‌ها با تمام توان خود پای کار آمده‌اند تا شهروندان از این فضای خوب فرهنگی و معنوی بهره مند شوند.

فرهنگسرای امید روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۹تا۱۶ با ارائه خدمات فرهنگی، هنری، مذهبی، طب سنتی، مشاوره، نمایش، پذیرایی و... میزبان شهروندان می شود.

نظر شما