جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
مرحله سوم طرح حرفه ای ها درشهریور ماه آغاز شده است و درماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
ثبت نام مرحله سوم طرح حرفه ای هابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،طرح حرفه ای ها در 3 محور آموزش، استعداد یابی و اردوهای تفرحی مخصوص نوجوانان 10 تا 14 سال از اول تیرماه 1402 در منطقه22 شروع به کار کرده است  و با حضور بیش از 300 نوجوان مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت.
طرح حرفه ای ها در مرحله سوم شامل رشته های ورزشی(شنا، جودو، والیبال ، فوتبال ، تیراندازی و شطرنج )، رشته های هنری و فرهنگی (زبان انگلیسی ،ریاضی تقویتی، خوشنویسی ، طراحی ، نقاشی ، تئاتر و بازیگری )، رشته های علمی (رباتیک و برنامه نویسی ) است .
 اردوی 5 روزه  پسران در مشهد مقدس  ویژه اعضای حرفه ای‌ها ، طبق برنامه‌ریزی اولیه در فاز دوم این ویژه برنامه با استقبال مطلوب نوجوانان اجرا شد.
با توجه با آغاز ثبت نام مرحله سوم این طرح از 1 تا 9شهریور ماه، والدین می‌توانند با مراجعه حضوری به فرهنگسرای تهران و خانه فرهنگ امیرکبیر اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 44161119 و 44768313 تماس بگیرند.
لازم به ذکر است  تمامی اخبار و اطلاعیه های طرح حرفه‌ای ها در صفحات ایتا و بله  فرهنگ‌سرای تهران به آدرس Tehran_hf بارگزاری می شود . 
نظر شما