پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۲۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
فرهنگسرای خاتم(ص) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌کند
طرح فرهنگی حمایت از معلولان و توان‌یابان به همت فرهنگسرای خاتم(ص) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) جنوب غرب تهران با اجرای ویژه‌برنامه توانا کلید می‌خورد.

ویژه‌برنامه توانا، طرح فرهنگی حمایت از معلولان و توان‌یابانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، درقالب طرح فرهنگی حمایت از معلولان و توان‌یابان که تفاهم‌نامه آن روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه جاری میان فرهنگسرای خاتم(ص) و کمیته امداد امام خمینی(ره) جنوب غرب تهران امضاء می‌شود، امکانات و توانمندی‌های مشترک طرفین برای حمایت از این قشر جامعه به کار گرفته خواهد شد.

استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به بهبود زندگی معلولان و توان‌یابان منطقه 18، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و اردویی برای این افراد از جمله مفاد تفاهمنامه همکاری مشترک است.

در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری طرح فرهنگی حمایت از معلولان و توان‌یابان، هم‌چنین مراسم اهدای یک موتورسیکلت ویژه معلولان به یکی از توان‌یابان منطقه 18 که به همت خیرین منطقه تهیه شده است، برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای خاتم(ص) این برنامه را ساعت 14 روز چهارشنبه هشتم شهریورماه با حضور مسوول کمیته امداد امام خمینی(ره) جنوب غرب تهران، رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و جمعی از مسوولان و کارشناسان دو مجموعه برگزار خواهد کرد.

نظر شما