جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۴۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
نمایشگاه هنرهای تجسمی ٨٦،٤٠٠ ثانیه فراموشی عصر جمعه 10 شهریور ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در باغ موزه قصر به کار خود پایان می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اختتامیه نمایشگاه ٨٦،٤٠٠ ثانیه فراموشی در باغ موزه قصر برگزار می شود‎فرهنگ و هنر، نمایشگاه هنرهای تجسمی تحت عنوان ٨٦،٤٠٠ ثانیه فراموشی که از 27 مرداد در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر برپا است، عصر جمعه 10 شهریور در حضور صاحبان آثار و هنردوستان با معرفی آثار برگزیده و تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

 در معرفی نمایشگاه امده: ما ۱ روز را به کوچک‌ترین واحد یعنی ثانیه تبدیل کردیم که معادل ۸۶،۴۰۰ ثانیه است. تا توجه انسان معاصر امروزی را که سطح توجهش به اتفاقات و مسائل روزمره در زندگی به حداقل خودش رسیده را جلب کنیم و یادآوری کنیم هر روزی که در زندگی آدمی ساده می‌گذرد، ۸۶،۴۰۰ ثانیه هست و تک‌تک این ثانیه‌ها "زندگی" ما است و ارزشمند!
مجموعه‌ی ارزشمند گردآوری در سه گروه آثار کلاسیک، مدرن و معاصر، تحت عنوان "٨٦،٤٠٠ ثانیه فراموشی" روایتگر گوشه‌ای از این لحظات در قالب بیان‌ها و زاویه دیدهای مختلف طی دو دهه گذشته است.
علاقه‌مندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه ملک‌الشعرای بهار واقع در انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان شهدای ناجا، باغ موزه قصر مراجعه نمایند.
نظر شما