پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، نتایج مسابقه قرآنی «چشمه جاری عبادالله» اعلام شد.

نتایج مسابقه قرآنی «چشمه جاری عبادالله» اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فراخوان شرکت در این مسابقه ۲۱ تیرماه سال جاری به مناسبت روز خانواده منتشر شد و مهلت شرکت در این مسابقه تا ۶ مرداد ماه بود علاقه مندان پس از ثبت نام و حضور در کانال مسابقه. محتوای تدبری سوره انسان (صوت و متن) را به مدت ۵ هفته دریافت کردند و همزمان از همراهی و پشتیبانی مربیان برخوردار بودند.

در پایان در روز پنج شنبه و جمعه، دوم و سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ مسابقه برگزار شد و ۹۰ نفر در مسابقه تدبر و ۷۰ نفر در مسابقه حفظ از استانهای مرکزی، فارس، تهران، اصفهان، قم ، چهارمحال بختیاری، قزوین، گلستان، خراسان و کردستان در این مسابقه قرآنی شرکت کردند که ۱۹ نفر برگزیده شدند.

زهرا حسینی و معصومه حسینی (رتبه اول)، امیررضا مکارم پور، فاطمه رجایی و محدثه مقصودی پور، صدراله مکارم، مریم مختاری، مریم یزدان پرست (رتبه دوم)، فائزه احمدی، منصوره صادقی ورکی، آتنا صادقی، محمد سهرابی، اسماء مرادی، فرشاد عباسی، زهرا علایی، زینب احمدی، زهرا شریف، فاطمه هاشمی و طیبه سخنگو حسن آبادی (رتبه سوم) را کسب کردند.

گفتنی است؛ این مسابقه به همت فرهنگسرای خانواده با محوریت تدبر و حفظ سوره مبارکه انسان به مناسبت روز مباهله و روز ملی خانواده با همکاری دوره دانشگاهی موسسه تدبر در کلام وحی و موسسه کوثر هدایت و حکمت برگزار شد.

نظر شما