پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
بچه‌های رستا در چهارمین نشست گفتگومحور خود، با محوریت ایمان و امید و موضوع «اعتماد به نفس» در فرهنگسرای فردوس گرد هم خواهند آمد.

اعتماد به نفس در بچه‌های رستا با شعار «به فرداها نگاه کن»به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ چهارمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های بچه‌های رستا، با موضوع «اعتماد به نفس در نوجوانان»، روز شنبه، 18 شهریور 1402 از ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

نوجوانان دختر و پسر فعال در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج، در ادامۀ نشستهای جذاب و گفتگومحور بچه‌های رستا، در چهارمین گردهمایی خود، همچنان حول محور ایمان و امید گفتگو خواهند کرد و با نگاه به فرداها، دغدغه‌های آینده‌نگرانۀ خود را در خصوص اعتماد به نفس، با همسالان خود مطرح خواهند کرد.

در این نشست، لیلا نوری، کارشناس ارشد و مشاور خانواده و فعال حوزۀ فرهنگی اجتماعی در اجرای برنامه، کارگاه و اردوهای فرهنگی هنری اجتماعی و جهادی و ارتباط با جوانان و نوجوانان، همراه بچه‌های رستا حضور خواهند داشت.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه می‌توانند ساعت 17، روز شنبه، هجدهم شهریور به نشانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی(مخابرات)، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه و برنامه‌های مشابه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه بفرمایید یا با تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما