شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فیلم سینمایی «بیو ترسیده» یکشنبه ۱۹ شهریورماه در باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «بیو ترسیده» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «بیو ترسیده» به کارگردانی آری آستر یکشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۸ در پانصد و هشتاد و هشتمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد و کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم محصول ۲۰۲۳ آمریکا، درباره مردی بسیار مضطرب اما خوش‌ظاهر به نام بیو (با بازی واکین فینیکس) است که رابطه خوبی با مادرش ندارد و هرگز پدر خود را به درستی نشناخته است. هنگامی که مادر بیو می‌میرد، او به خانه بازمی‌گردد اما به زودی با حوادث عجیب و ماورایی روبه‌رو شده و…

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما