پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۳۴۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
دومین نشست گفتگو محور ویژه نوجوانان بچه های رستا با عنوان "به فرداها نگاه کن!" به میزبانی خانه فرهنگ گلها برگزار می شود.
دومین نشست دورهمی نوجوانان بچه های رستا در خانه فرهنگ گلهابه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ دومین نشست گفتگو محور "بچه های رستا" به منظور ایجاد فضای امن و شاداب برای نوجوانان با عنوان "به فرداها نگاه کن!" به موضوع "ایمان و امید در دوره نوجوانی" دوشنبه 20 شهریورماه، ساعت 10:30 در خانه فرهنگ گلها برگزار می شود.
در این ویژه برنامه ایجاد بستر عملیاتی جهت مشارکت، گفتگو و در نهایت تربیت کنشگران نوجوانان برگزار می شود که تلاش دارد ضمن نهادینه‌سازی فرهنگ گفت‌وگو و تعامل، جمع دوستانه و صمیمی بین نوجوانان ، مربیان و فضایی مناسب و عملیاتی برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم کند. علاوه براین، امیدآفرینی و بازکردن چشم‌انداز‌های جدید پیشروی نوجوانان، از دیگر اهداف این برنامه است.
در بخش جنبی این نشست فضایی برای بازی و سرگرمی برای نوجوانان فراهم شده است تا فضای شاداب و نشاط آفرین برای نوجوانان به وجود بیاید.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در خیابان شهید جهان آرا، کوچه عزیزی (15 غربی) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 86095023  تماس بگیرند.

نظر شما