شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
سلسله نشست‌های گفتگو محور «بچه های رستا» با عنوان به فرداها نگاه کن روز دوشنبه 20شهریور در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، سلسله نشست های گفتگو محور «بچه های رستا» که در راستای تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان با عنوان به «فرداها نگاه کن» با موضوع ایمان و امید و با هدف تقویت روحیه پرسشگری و گفتگوی موثر در نوجوانان، تقویت هویت اجتماعی نوجوانان در قالب های گفتگو، ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان صریح مسائل نوجوانان، تبیین صحیح موضوعات، مسائل حوزه نوجوانی و اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیل، شغل و آینده نگری مثبت در فضای گفتگو و مباحثه روز دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 9 با حضور سرکار خانم فرانک سطوتی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

شایان ذکر است این نشست با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس به آموزش سواد مالی، کسب درآمد و سرمایه گذاری به نوجوانان می پردازد.

علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 888366366 تماس بگیرند.

نظر شما