پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کتاب «حبیبِ ممدآقا»؛ روایت‌هایی از شهید مدافع حرم حبیب رحیمی‌منش به قلم روح‌الله قلاوندی منتشر شد.
خاطرات نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حبیب رحیمی‌منش نخستین شهید مدافع حرم اندیمشک استان خوزستان است و از کارمندان شهرداری این شهر بود که بهمن ۱۳۹۴ در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به نقل از ایرنا،در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «قرار بود از مسیر ترکیه وارد سوریه بشویم. برنامه عوض شد. از آسمان خوزستان وارد عراق شدیم. دور و ور ساعت ده بود. خلبان هواپیما اعلام کرد: «تو آسمان کربلا هستیم. این نوری که می‌بینید چراغای حرم حضرت امام حسین و حضرت عباس هستند.» حبیب فقط دعا می‌کرد. گفت: «خدایا! مِه خیلی وقته حاسمه وِ ایی ره بیام.» (خدایا! من ‌خیلی وقته می‌خواستم این راه رو بیام.) با حضرت ابوالفضل نجوا می‌کرد: «تو بیدی من آوردی وِ ایی رَه.» (تو بودی من رو آوردی به این راه.)»

کتاب «حبیبِ ممدآقا» که تحقیق و تدوین آن برعهده روح‌الله قلاوندی بوده در ۳۰۴ صفحه، شمارگان یکهزار نسخه و قیمت ۱۲۰هزارتومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌، علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق سایت یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir اقدام کنند.
نظر شما