شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۴۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
نوجوانان برای رسیدن به زندگی بهتر در نشست گفتگو محور «بچه های رستا» دوشنبه ۲0شهریور ماه سالجاری از ساعت ۱6 تا 18 در کتابخانه ابن سینا به گفتگو می نشینند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در چهارمین نشست نوجوانان با محوریت ایمان و امید به آینده برای گفتگو و مباحثه پیرامون مسائل حوزه نوجوان، دغدغه های نوجوانان منتخب منطقه چهارده برای رسیدن به زندگی بهتر در نشستی با حضور دکتر محسن لواسانی روان شناس و مشاوره خانواده به چالش کشیده می شود.
بر اساس این خبر ، در این نشست که با حضور جمعی از نوجوانان دارالمومنین طهران در قالب تشکیل تیم اجرایی هماهنگی های لازم انجام شده است، نوجوانان در قالب گفتگو، مسائل حوزه نوجوان را با بیانی صریح طرح نموده و سایر نوجوانان در مورد آن موضوع، نظرات خود را بیان می کنند و کارشناس برنامه حول محور گفتگو، آنها را به تفکر، اظهار نظر و مشارکت هدایت می کند.
این خبر می افزاید: بازیهای گروهی مثل « فوت بال» ،« پینگ پنگ» و فوتبال دستی، از جمله بازی‌هایی هستند که در محوطه کتابخانه ابن سینا استقرار یافته و برای جذاب تر شدن برنامه، نوجوانان قبل از نشست، از این بازی‌ها استفاده می کنند.
کتابخانه ابن سینا در خیابان پیروزی، میدان چهارصددستگاه واقع است.

نظر شما