پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
اکران و‌ بررسی فیلم سینمایی «انجمن شاعران مرده» به کارگردانی پیتر ویر همزمان با روز سینما در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
اکران و نقد و بررسی فیلم «انجمن شاعران مرده» در فرهنگ‌سرای اشراقبه گزارش پایگاه  خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، فیلم سینمایی «انجمن شاعران مرده» ساخته پیتر ویر روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در سالن گلبانگ فرهنگ‌سرای اشراق اکران می‌شود و پس از آن جلسه گفت‌وگو و نقد و بررسی فیلم با حضور کامبیز حضرتی برگزار خواهد شد.
 حضور در این برنامه برای علاقمندان آزاد و رایگان است. «انجمن شاعران مرده»( Dead Poets Society) فیلمی است به کارگردانی پیتر ویر و بازی رابین ویلیامز است که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. این فیلم ۱۲۸ دقیقه است. فیلم‌نامه این فیلم نوشته تام شولمن بر اساس رمان «انجمن شاعران مرده‌» نوشته شده است.
«انجمن شاعران مرده» اثری با محوریت نوجوانان است که با زبانی متفاوت به چالش‌های این دوره می‌پردازد. تماشای این فیلم علاوه بر اینکه برای نوجوانان جذاب است، می‌تواند برای خانواده‌هایی که فرزند نوجوانی دارند، نیز آموزنده باشد.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه همچنین می‌توانند به نشانی تهران ، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفرپناه فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77359222 تماس بگیرند.

نظر شما