شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
بچه های رستا با رویکرد کنکاشی برای پاسخ به سوالات نوجوانان به موضوع تاکید بر امید به زندگی و نقش آن در سلامت جسم و روح نوجوان می پردازد .
میزبان پنجمین دورهمی‌های نوجوانانه در فرهنگسرای امیدبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13، فرهنگسرای امید با برگزاری پنجمین ویژه برنامه «بچه‌های رستا» فضای مناسب برای گفت‌وگوی نوجوانان را فراهم کرده است.
تقویت روحیه پرسشگری و گفت‌وگوی موثر در نوجوانان یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند به تقویت هویت اجتماعی نوجوانان منجر شود. البته ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان مسایل نوجوانان به صورت صریح در قالب گفتگو مستلزم توجه بیشتر نهاد‌های مرتبط با این امر می‌باشد.سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی ویژه نوجوانان جهت مشارکت و گفت‌وگو به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای امید نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در اجرای این برنامه مشارکت دارد.
پنجمین جلسه از جلسات گفت‌وگویی نوجوانان با موضوع فرداها را چگونه باید ساخت ؟ و با شعار ( من تکه ای از پازل فرداها هستم) در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. همه نوجوانان می‌توانند با ثبت‌نام در این برنامه در مدت زمانی معین به گفت‌وگو درباره موضوع جلسه بپردازند.

 براساس این گزارش پنجمین جلسه از «بچه‌های رستا» روز سه شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۶ با حضور کارشناس برنامه مریم کاووسی فر ( مبلغ و فعال سایبری ) در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

نوجوانان که علاقه‌مند به شرکت در این جلسه هستند به میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33355204 تماس بگیرند.
نظر شما