جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
در آستانه سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) برنامه های فرهنگی، هنری، خدمات ورزشی در قالب "فرهنگسرای منتظر"، جمعه 24 شهریور ماه سالجاری از ساعت 10:30 در مصلی امام خمینی(ره) اجرا می شود.
ویژه برنامه فرهنگسرای منتظر در مصلی امام خمینی(ره)به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، در آستانه سالروز شهادت حضرت رضا (علیه السلام) برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در قالب ایستگاهی و نمایشگاهی با عنوان "فرهنگسرای منتظر" از ساعت 10:30 در محل برپایی نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی(ره) به نمازگزاران ارائه می شود.
بر اساس این خبر؛ "مسابقه هوش چین نماز"، مسابقه "قران بخوانید جایزه بگیرید"، مسابقه چیدمان تصویر حضرت امام(ره) و مسابقات فکری و رومیزی و مسابقه چیدمان پازل امام زمان(عج) "آقا جون منتظرتیم"، مسابقه فوتبال دستی، رنگ آمیزی نقاشی کودکان با موضوع امام رضا (علیه السلام)، مسابقه مار و پله با مضامین اخلاقی و بازی منچ از دیگر برنامه های اجرایی عنوان شده است.
این خبر می افزاید: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش سطح آگاهی مردم در قالب طرح "کتاب در گردش"، نمازگزاران می توانند کتابی را انتخاب و بعد از مطالعه به نفر بعدی هدیه دهند و همچنین ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه ها از دیگر خدمات قابل ارائه در نماز جمعه تهران است.
این خبر ادامه می دهد: خدمات گروههای جهادی، طب سنتی و همچنین غربالگری و تست فشار خون نیز از دیگر برنامه های است که توسط گروههای مردمی به نمازگزاران تهران در فرهنگسرای منتظر خدمات ارائه می دهند.
دبیر خانه فرهنگسرای منتظر در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه،  خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار فعالیت می کند.  

نظر شما