پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کتابخانه مجتمع خواجوی کرمانی پس از وقفه طولانی 7 ساله ، راه اندازی و بازگشایی شد.
کتابخانه خواجوی کرمانی بعد از 7 سال تعطیلی مجدد افتتاح و بازگشایی شد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  فرهنگ و  هنر، عباس باباخانیان، مدیر کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم بازگشایی کتابخانه خواجوی کرمانی اظهار داشت: ما باید با فضای کتاب و کتابخوانی آشنا بشویم و این موضوع را جدی بگیریم چرا که  انسان های سخنور و منطقی اهل کتاب هستند و آینده به دست این افراد ساخته می شود .

وی افزود: همانطور که مدرسه بعنوان خانه دوم به حساب می آید؛ کتابخانه هم  می توان به عنوان خانه سوم و آموزشگاه غیر رسمی  در نظر گرفت .

وی یادآور شد:امروزه کتابخانه ها به عنوان مراکز فرهنگی ،دانشگاه های مردمی ، آموزشگاه های غیر رسمی و پایگاه های مردمی است و نبایستی تنها در جهت امانت کتاب و ایجاد فضای برای مطالعه اختصاص پیدا کند.

محمدزاده ،رییس مجتمع خواجوی کرمانی ، ضمن عرض تشکر از تلاش های بی وقفه  مدیران منطقه 12 افزود: در آینده شاهد تغییرات مهمی در محله هرندی به دست نوجوانان همین محله خواهیم بود و هدف اصلی این مجتمع ایجاد محلی امن و مطمین برای دختران هرندی  است .
 وی در ادامه  گفت:در مدت 3 ماه فعالیت این مجتمع 13عنوان کلاس فرهنگی ،هنری و مذهبی برگزار گردید که حدود 70 درصد آن را دختران محله هرندی تشکیل داده  اند.
در ادامه این مراسم از افراد و اساتید فعال و برتر مجتمع تقدیر بعمل آمد ؛ و همچنین از  اولین کارت عضویت  به نام حاج قاسم سلیمانی بصورت افتخاری رونمایی شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33322210 تماس حاصل نمایند
نظر شما