پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
فیلم سینمایی «تصور» ساخته علی بهراد در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم سینمایی «تصور» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «تصور» ساخته علی بهراد یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۱۸ در پانصد و هشتاد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور علی بهراد (نویسنده و کارگردان)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

فیلم «تصور» محصول ۱۳۹۹در ژانر درام عاشقانه، با بازی درخشان لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیاندر بستر فانتزی و خیال گونه، ماجرای یک راننده تاکسی را روایت می‌کند که عاشق خانم شیرینی‌پزی می‌شود اما در ابراز عشق خود به او ناتوان است؛ به همین خاطر شروع به خیال‌پردازی درباره او می‌کند و فضاهایی خالی در داستان فیلم ایجاد می‌شود که پر کردن آن‌ها بر عهده تصور مخاطب است.

تصور یکی از هفت فیلم منتخب برای رقابت در هفته منتقدان بین‌الملل جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ بود. این فیلم در بیش از ۳۰ جشنواره جهانی به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند؛ امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما