جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ‌ها و لبخندها‌» با حضور 30 نقاش نونهال در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
نمایش آثار نقاشی 30 کودک و نوجوان در «رنگ‌ها و لبخندها»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ‌ها و لبخندها» به همت فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
 در این نمایشگاه جدیدترین آثار هنری هنرجویان نونهال کشور به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه گروهی با حضور استاد آسیه السادات معصومی در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار شده و 30 تن از هنرجویان نونهال وی آثار هنری خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
 معصومی بیش از یک دهه تجربه فعالیت با کودکان در زمینه پرورش ذهنی و خلاقیت کودکان را دارد و با گروه‌های سنی مختلف از 3 الی 15 سال کار کرده است. وی دارای گواهینامه بین‌المللی مربی گری کودک و نوجوان و همچنین کودکان اوتیسمی و بیماری‌های خاص است.

 معصومی تاکنون ورکشاپ‌های مختلفی را ویژه کودکان برگزار کرده است که جدیدترین آنها با نمایش نقاشی‌های کودکان و آثار دست‌سازه آنها در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش آیین گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ‌ها و لبخندها» روز سه شنبه 28 شهریورماه از ساعت 15 الی 17 در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار شده و بازدید از آن تا روز چهارشنبه 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 الی 19 به فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه کنند.
نظر شما