پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۴۶۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
ابوتراب خسروی، بلقیس سلیمانی و محمدرضا بایرامی، حبیبه جعفریان، سیداحمد بطحایی و داوود امیریان داوری جشنواره امسال داستان تهران را بر عهده دارند.
داوران بخش نوجوان جشنواره داستان تهران معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  ابوتراب خسروی، بلقیس سلیمانی و محمدرضا بایرامی در بخش «داستان کوتاه»؛ حبیبه جعفریان و سیداحمد بطحایی در بخش «روایت‌نویسی» و داوود امیریان به عنوان اعضای هیئت داوری پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران بخش «نوجوان» را داوری می‌کنند. دبیر علمی این دوره از جایزه نیز بر عهده مجید قیصری است.

پذیرش آثار در سه بخش داستان کوتاه، ناداستان و روایت‌نویسی نوجوانان است و با توجه به تمدید مهلت ارسال، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ چهارم مهر به دبیرخانه جایزه بین‌المللی داستان تهران ارسال کنند.

در پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران که به دبیری مجید قیصری برگزار می‌شود، در بخش داستان و ناداستان به ترتیب به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره مبالغ ۴۰۰ میلیون ریال، ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون اهدا می‌شود. همچنین در بخش نوجوان به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس مبالغ ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۰۰ میلیون ریال و ۵۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران با هدف هویت‌سازی و معرفی کلان‌شهر تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار تهران برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه و معرفی برندگان پنجمین دوره جایزه بین‌المللی داستان تهران در هفته تهران (هفته دوم مهر) برگزار می‌شود.
نظر شما