پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
«آرزوی الاغ» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برای کودکان به روی صحنه می‌رود.

«آرزوی الاغ» تازه‌ترین اثر محمدحسین داداش‌نیا در فرهنگسرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج؛ نمایش «آرزوی الاغ»، کاری از گروه هنری شاپرک‌های شادی، به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، از سوم تا پایان مهرماه 1402، همه روزه به جز شنبه‌ها، در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس به روی صحنه برده خواهد شد.

نمایش کودکانه «آرزوی الاغ»، تازه‌ترین اثر محمدحسین داداش‌نیا است که با هدف ایجاد فضای مفرّح برای کودکان، همراه با ارائه‌ی آموزه‌های اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد. داداش‌نیا در این نمایش سعی کرده است مفاهیم اخلاقی و انسانی را با استفاده از داستانی در ارتباط با حیوانات به کودکان انتقال دهد. در خلاصه این نمایش چنین آمده است که: الاغی آرزو دارد مثل یک پروانه باشد! اما پس از ماجرایی، متوجه می‌شود باید به الاغ بودنش افتخار کند...

«آرزوی الاغ» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین داداش‌نیا، با بازیگری نرگس نیک‌سیرت، مریم اسکندری، بهاره رمه‌چی، پروا نریمانی و حسین داداش‌نیا، از سوم تا پایان مهرماه، همه روزه به جز شنبه‌ها، از ساعت 18:30 برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعۀ حضوری به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر ، رزرو و هماهنگی با تلفن‌های 09220367118 و 09351890478 و 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما