شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
سلسله جلسات "مهارت نوشتن" با حضور استاد مصطفی مردانی (نویسنده ، مدرس) روز شنبه اول مهر 1402 ساعت 17 در کتابخانه علامه طرشتی(ره) برگزار می‌شود.
آموزش مهارت‌های نویسندگی در سلسله نشست‌های «مهارت نوشتن»به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، سلسله جلسات "مهارت نوشتن" با حضور استاد مصطفی مردانی (نویسنده، مدرس و منتقد) روز شنبه اول مهر 1402 ساعت 17 با هدف آموزش مهارت های نویسندگی در کتابخانه علامه طرشتی(ره) برگزار می‌شود.  علاقمندان می توانند در این کارگاه که هر هفته برگزار می‌شود شرکت کنند و تجربه های نوشتن خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و مورد نقد قرار بگیرند. در این جلسات استاد مردانی فنون نویسندگی را به مخاطبان آموزش و از آنان می خواهد تا با این دانش شروع به نوشتن کنند. در هر هفته موضوع و چالش جدیدی ارائه می شود که مخاطبان با توجه به آن شروع به نوشتن می کنند و آن را با هم به اشتراک می گذارند. شرکت در این کارگاه برای عموم مردم آزاد و رایگان خواهد بود.

مصطفی مردانی نویسنده، مدرس و منتقد و برگزار کننده کارگاه‌ها و دوره‌های نویسندگی در فرهنگسراهای شهر تهران و دیگر مراکز فرهنگی و از آثار ایشان می‌توان به کتاب‌های "ویلای کاکایی ها"، "از پیدا شدن بدم میاد" و "به خانومت سلام برسون" اشاره کرد.

کتابخانه علامه طرشتی(ره) در خیابان آزادی، روبروی خیابان استاد معین، خیابان شهید اکبری، بوستان طرشت واقع شده است. علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66038283 تماس بگیرند.

نظر شما