پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۳۴۶۳۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
رییس سازمان سینمایی از تابلوهای تبلیغات محیطی این روزها در تهران که با رنگ و بوی سینما و هشت سال دفاع مقدس آمیخته شده، به عنوان اقدام خوب شهرداری برای ترویج ارزش‌های انقلاب یاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،محمد خزاعی ضمن تقدیر از اقدام سازمان زیباسازی شهرداری برای نصب تابلوهای تبلیغات محیطی (بیلبورد) در روزهای اخیر گفت: اینکه به مناسبت روز سینما یک ابتکار متفاوت را در سطح شهر می بینیم، خوشحال هستیم.

  اقدام شهرداری به مناسبت هفته دفاع مقدس ترویج ارزش‌های انقلاب است

به نقل از ایرنا، وی افزود: این اقدام در فاصله روز سینما و هفته دفاع مقدس با دیالوگ ها و یاد کردن از سینمای انقلاب و دفاع مقدس ترویج ارزش های انقلاب است و می تواند توجه جامعه به این هنر را بیشتر کند.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به خلاقیت و نوآوری در این ایده افزود: پیام های منتشر شده در این فیلم ها که حالا توسط زیباسازی شهرداری برای اولین بار در قالب این پویش شهری بازتولید شده است؛ ارزش های درونی جامعه در دفاع از ایران و اسلام است و نشانه هایی از سربلندی ماست.

خزاعی با اشاره به توجه دادن این تابلوها به قهرمانان ملی ایران گفت: بخش بسیاری از این فیلم ها درباره قهرمانان ملی ما همچون شهیدان مهدی باکری، محمد بروجردی، منصور ستاری و دیگر شهیدانی است که حرف و سخنشان برای ما و جامعه ما راهگشا و راهنماست.

وی در پایان گفت: پیوند نهادهای فرهنگی برای جلو بردن سیاست های فرهنگی هنری و توجه دادن جامعه به آنها راهبردی مهم است و ما از این اتفاقات بسیار استقبال می کنیم.
نظر شما