شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
ششمین مراسم ملی و سالانه بزرگداشت شهدای فاجعه منا با عنوان «لاله‌های سفید» شنبه یکم مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
بزرگداشت شهدای فاجعه منا در ویژه‌برنامه «لاله‌های سفید»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالگرد فاجعه منا و شهادت جمعی از هموطنان، ششمین مراسم ملی و سالانه بزرگداشت شهدای فاجعه منا با عنوان «لاله‌های سفید» شنبه یکم مهرماه ساعت ۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۳ تهران برگزار می‌شود، خانواده معظم شهدای منا تجلیل خواهند شد و سخنرانی اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، اجرای هنری، سخنرانی سردار انصاری، پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری و... از بخش‌های دیگر مراسم است.

فاجعه منا روز دوم مهرماه ۱۳۹۴ همزمان با عید قربان در منطقه منا از شهر مکه رخ داد و منجر به جان باختن چند هزار زائر از جمله ۴۶۴ زائر ایرانی شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما