پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
نمایش موزیکال «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و کارگردانی «راحله شمس‌آبادی» در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور برای کودکان اجرا می‌شود.

اجرای نمایش موزیکال «شاهزاده اژدها» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نمایش موزیکال «شاهزاده و اژدها»، به نویسندگی «آتسا شاملو» و کارگردانی راحله شمس‌آبادی، مهر و آبان 1402، روزهای سه‌شنبه تا جمعه هر هفته، از ساعت 17 در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.

به گفتۀ فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، نمایش موزیکال «شاهزده و اژدها» با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان، همراه با ارائۀ آموزه‌ها و مفاهیم اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد.

این نمایش شاد و موزیکال که با حضور محسن ابوالفتحی، محمد اعیانی فرد، رها آرشید و راحله شمس‌آبادی اجرا خواهد شد، در سانس صبح، ویژه مدارس و مهد کودکهاست.

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.tiwall.com یا مراجعه‌ی حضوری به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور اقدام کنند یا برای رزرو اجرا، با شماره‌های 09034990285 و 09223932892تماس گرفته و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088708 تماس بگیرید.

نظر شما