شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۷۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
همزمان با هفته دفاع مقدس، بچه‌های رستا در پنجمین نشست گفتگومحور خود، با موضوع «خودشناسی» در باغ‌موزه دفاع مقدس گرد هم خواهند آمد.

خودشناسی امروز بچه‌های رستا همراه با تبیین مفاهیم دفاع مقدسبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ همزمان با هفته دفاع مقدس، پنجمین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های بچه‌های رستا با موضوع «خودشناسی»، روز پنج‌شنبه، ششم مهر 1402 از ساعت 15 در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

نوجوانان دختر و پسر فعال در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج، در ادامۀ نشستهای جذاب و گفتگومحور بچه‌های رستا، در پنجمین گردهمایی خود، همزمان با هفته دفاع مقدس، ضمن بازدید از باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بزرگداشت رشادتهای رزمندگان جان بر کف، همچنان حول محور ایمان و امید گفتگو خواهند کرد و با نگاه به فرداها، دغدغه‌های آینده‌نگرانۀ خود را در خصوص خودشناسی، با همسالان خود مطرح خواهند کرد.

در این نشست، مریم همتی، کارشناس ارشد تحقیقات آموزشی و امور تربیتی، به هدایت گفتگوی بچه‌های رستا در موضوع نشست خواهند پرداخت.

نوجوانان علاقه‌مند برای هماهنگی و شرکت در این برنامه می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه، پنجم مهر، به نشانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی(مخابرات)، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه و برنامه‌های مشابه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه بفرمایید یا با تلفن 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما