جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
تمبر و پوستر فیلم مستند «پرچمدار» که به روایت ناگفته‌ها و محرمانه‌های قدرت پهپادی ایران می پردازد رونمایی شد.
تمبر و پوستر مستند «پرچمدار» رونمایی شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی از فیلم مستند پرچمدار (روایت ناگفته‌ها و محرمانه‌های قدرت پهپادی ایران) به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد شلتوکی در تالار سوره حوزه هنری عصر سه شنبه - چهارم مهر ۱۴۰۲- با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، علی نادری مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، محمدحسن روزی‌طلب مدیرعامل مؤسسه ایران و تعدادی از هنرمندان و نمایندگان مجلس و دیگر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

به نقل از ایرنا،در این مراسم تمبر و پوستر این فیلم مستند پس از رونمایی توسط حاضران امضا و از سازندگان این اثر نیز قدردانی شد.
پس از پایان این مراسم، فیلم مستند ۶۳ دقیقه‌ای «پرچمدار» برای مخاطبان پرشمار حاضر در تالار سوره حوزه هنری به نمایش درآمد.

مستند «پرچمدار» به کارگردانی محمد شلتوکی با حمایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و همچنین با همکاری نیروی هوافضای سپاه تولید شده است و روایتی از روند شکل‌گیری، بلوغ و ظهور و بروز قدرت پهپادی ایران با رویکرد پهپادهای خانواده شاهد را ارائه می‌دهد.
نظر شما