شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
نشست ماهانه هنرمندان با چندین اجرای موسیقی و معرفی کتاب «ضرب‌آهنگ رسا» و مجموعه شعر «بانگ سکوت»، شنبه ۸ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران گرد هم می‌آیندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ماهانه موسیقی روز شنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۸ با چندین اجرای متنوع موسیقی و معرفی کتاب و مجموعه شعر، با حضور اهالی و علاقه‌مندان به هنر موسیقی و صاحبان آثار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست ارکستر باس به رهبری وحید وفایی، موسیقی کلاسیک و تلفیقی توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، اجرای گروه هنرجویان فرهنگسرای ارسباران به سرپرستی داود فیاضی، گروه موسیقی دستگاهی ایرانی عشاق با خوانندگی علی امیر قاسمی اجرا خواهند داشت.

همچنین معرفی کتاب «ضرب‌آهنگ رسا» با موضوع بررسی ریتم در موسیقی‌های آئینی و مذهبی توسط اردشیر بزرگ نیا مولف کتاب، معرفی کتاب مجموعه شعر «بانگ سکوت» اثر امیر خاکسار و خوانش شعر توسط شاعر، ساز و آواز در آواز بیات ترک توسط علی حاج طالب (آواز) و حمید اعتماد نیا ( تار) بر روی اشعاری از امیر خاکسار اجرا خواهد شد.

از جمله اهداف برگزاری نشست‌های ماهانه موسیقی می‌توان به ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان با استعداد در زمینه نوازندگی و آواز به صورت تک نوازی و گروه نوازی در ژانرهای مختلف اشاره کرد.

این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ با معرفی تازه‌های کتاب و جدیدترین آلبوم‌های موسیقی، معرفی رویدادهای پر اهمیت در حوزه موسیقی و.... به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

عموم علاقه‌مندان به ویژه دوستداران موسیقی برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۲۸۷۱۸۲۰ تماس بگیرند.

نظر شما