جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، نمایشگاه کتاب «رحمه للعالمین» در راستای آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سیره حضرت رسول اکرم (ص)، در کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ برپا می‌شود.

نمایشگاه کتاب «رحمه للعالمین» در کتابخانه علامه امینیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه علامه امینی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان به خصوص نوجوانان و جوانان با تاریخ انبیاء و سبک ‌و سیره زندگی حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، نمایشگاه کتاب با عنوان «رحمه للعالمین» را از ۶ تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی آثار و کتاب‌های منتخب و مرتبط با سیره نبوی از جمله کتاب زندگانی پیامبر(ص) در قرآن، سلام بر خورشید، قاف، زندگانی حضرت محمد(ص)، اسوه اعظم، قصه‌های پیامبر و فرزندانش، زندگی‌نامه امام جعفرصادق (ع)، تاریخ زندگی ائمه معصومین (ع) و ... و انتقال مفاهیم آن در بین آحاد جامعه به ‌ویژه نسل نوجوان و جوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ واقع در خیابان آفریقا، بین میرداماد و ظفر، پارک صبا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۸۷۳۸۶ تماس بگیرند.

نظر شما