شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
ششمین نشست ادبی کانون ادبی سما سرو ،کتاب شعر "شاید که دل تو را هوایی کردم " را رونمایی ، نقد و بررسی می کند.

آیین رونمایی کتاب شعر به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در ششمین نشست ادبی کانون ادبی سما سرو ،کتاب شعر "شاید که دل تو را هوایی کردم "، روز دوشنبه 10 مهرماه، ساعت 15 رونمایی، نقد و بررسی می شود.

این مراسم با حضور شاعران، منتقدان و پژوهشگران ادبی چون محمد هاشمپور مدیر کانون ادبی قلم، محمود یزدانی، داودرضا کاظمی، زهره فراهانی شاعر، دکلماتور و عضو هیئت موسس کانون، محمد دری صفت شاعر و خالق اثر و دیبا بختو مجری و دبیر کانون ادبی سما سرو برگزار می شود.

محمد دری صفت متولد 1342 تهران است . او تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه علوی گذرانده و سپس رهسپار آلمان شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به زادگاه خود ایران مراجعت کرد و در دارالفنون تحصیلات دبیرستانش را به پایان رساند.

دری صفت اولین شعر خود را در سال 1374وقتی در حال گذراندن مناسک حج بوده سروده است. ایشان علاوه بر اینکه شاعر توانا و کارآزموده است، موسیقی و نوازندگی سه تار را در مکتب محمدرضا لطفی فرا گرفته و اکنون در نواختن سه تار نوازنده‏ی چیره دستی شده است.

کتابهای وی شامل باران دیگر می زند” ۱۳۹۶ ، دیوانه شویم و حرف آخر بزنیم” ۱۳۹۴، قلم بهتر از تفنگ۱۳۹۷، شاید که دل تو را هوایی کردم۱۳۹۹ به چاپ رسانده است .

علاقه مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به خانه موزه دکترعلی شریعتی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66565565 تماس بگیرید.

نظر شما