پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ برگزار می کند:
فرهنگسرای امید در نظر دارد در آستانه‌ی فرا رسیدن روز جهانی سالمند با خانواده‌‌ی شهید احمد قاسمی دیدار نماید.
دیدار با پدر سالخورده‌ی شهیدِ نوجوانبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، امروز یکشنبه نهم مهر ماه، رئیس فرهنگسرای امید و هیئت همراه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه‌ی فرا رسیدن روز جهانی سالمند با خانواده شهید احمد قاسمی دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام می‌نمایند.
پروانه دوستی رئیس فرهنگسرای امید ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و افزود: به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.
دوستی اضافه کرد: امروز استمرار راه و هدف شهدا وظیفه ای ملی و همگانی است و ادای احترام به خانواده‌ی آنان چیزی جز زنده نگه داشتن یاد شهدا نیست.
وی ادامه داد: با توجه به فرمایش امام صادق علیه السلام که می‌فرمایند: "وجود فرد سالخورده در خانه همانند و جود پیامبر الهی در بین امت است” سالمندی فرایندی است که متوقف نمی شود و سالمندان نور هر خانواده به شمار می‌روند و چه خوشتر آنکه بسیاری از این سالمندان عزیزان خود را برای حفظ وطن راهی جبهه‌های حق علیه باطل نمودند تا ما بمانیم و ایرانی سربلند بسازیم.
گفتنی است در پايان این دیدار که ساعت ۱۶ به همت فرهنگسرای امید برگزار می شود، با اهداء لوح سپاس از پدر سالخورده‌ی شهیدِ نوجوان احمد قاسمی که در دوران دفاع مقدس فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده اند، تجلیل به عمل می‌آید.
نظر شما