شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
فرهنگسرای امید برگزار می کند
فرهنگسرای امید در راستای اهداف خود مبنی بر تکریم و منزلت سالمندان به مناسبت هفته سالمند برگزار می کند.
هفته گرامیداشت تکریم و منزلت سالمندبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 : فرهنگسرای امید هرساله به مناسبت روز جهانی و هفته ملی سالمند در مهرماه با هدف بزرگداشت مقام و تکریم جایگاه سالمندان ، توجه به سلامتی آنان ، خود مراقبتی ، حساس سازی عموم جامعه و ... درخصوص نیازها و مطالبات سالمندان و خانواده آن ها ویژه برنامه هایی در قالب تولید محتوا و به صورت حضوری برای سالمندان و خانواده شان برگزار می کند.
پروانه دوستی رئیس فرهنگسرای امید ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته سالمند در خصوص بسته برنامه های این هفته گفت : با توجه به اینکه در گذشته نام فرهنگسرا به نام سالمند بوده و هدف و رسالت آن تکریم از سالمندان در حوزه های متنوع فرهنگی و هنری می باشد برآن شده ایم تا طبق سنوات گذشته و با توجه به تغییرات اجتماعی و فرهنگی جامعه ، بستری مناسب برای تکریم و احترام شایسته به افراد مسن و سالمند جامعه فراهم کنیم.
به همین منظور فرهنگسرای امید برنامه هایی در قالب مجازی و میدانی تدارک دیده است که می توان به بسته تولیدات مجازی همچون مراقب خود باشیم ، ساعت تجربه ، اتاق خبر سالمندی ، زیر سایه شما ، تلنگر و ... اشاره کرد.
دوستی در ادامه افزود:  فرهنگسرای امید علاوه بر نشر محصولات مجازی برنامه هایی به صورت حضوری از جمله دیدار با پدر شهید نوجوان احمد قاسمی ، برگزاری نمایشگاه عکس « خاطرات سپید » ، اجرای گروه کر آواهای ماندگار در باغ موزه قصر و همچنین برگزاری غرفه معرفی کارت منزلت در باغ موزه قصر تدارک دیده است .
رئیس فرهنگسرای امید با اشاره شعار « سالمند ، اعتبار خانواده ایرانی» از عموم مردم به خصوص جوانان ، خواست که بر اساس مبانی سنتی فرهنگ اسلامی ایرانی کشورمان در همه حال والدین مسن و سالمند خود را مورد تکریم خاضعانه قرار دهند.


نظر شما